čtvrtek 16. července 2015

#269 Sbírka bloků a soukromé papírnictví

Mám velikou zálibu v papírnických obchodech, ve všech možných blocích, diářích, kalendářích, sešitkách, plnících perech, gelových propiskách, pastelkách a neméně v různých výtvarných potřebách. Současně mám rozepsaných několik diářů a záznamníků, jeden poznámkový blok nosím v kabelce, další mám v nočním stolku, jeden v psacím stole a další v komodě s kosmetikou. Dneska jsem zjistila, že si nejspíš jeden notýsek s propiskou budu muset pořídit i do kabely na kočárku, protože jak jsem se na chvilku usadila se spícím miminkem v parku, napadlo mě najednou tolik nápadů na 1000 radostí, které nebylo kam zapsat. Jindy sebou mívám aspoň telefon, kam bych si případně do Google Keepu mohla něco poznamenat, jenže tentokrát i ten zůstal doma na nabíječce. (vyřešil to kousek papíru a propiska zapůjčené v trafice).
Já prostě potřebuju mít všechno napsané a to nejlépe ručně. Je to všechno pak mnohem přehlednější, jasnější a líp se podle toho řídím. A nezáleží na tom, jestli je to nákupní seznam, to-do list na každý den, rozvrh cvičení nebo v kalendáři zapsané schůzky, kroužky nebo aktivity. Co je psáno, to je dáno. A není zapomenuto, bych dodala já. A co se týče elektronických poznámek versus ručně psané - jsem v tomto staromilec a konzerva a ráda píšu rukou :)
Nemluvě o tom, že doma máme dvě sady pastelek: dětí a moje (ty jsem dostala od spolužačky na střední a hýčkám si je). Mám i svoje vlastní mandala-omalovánky a když mám pocit, že mám v hlavě guláš a potřebuju chvilinku vydechnout, uvařím si kafe, vytáhnu omalovánky a pastelky a hraju si.
Žádné papírnictví si přede mnou nemůže být jisté!

Žádné komentáře:

Okomentovat