čtvrtek 12. března 2015

#252 Nečekané dárky

Všichni (nebo téměř všichni) rádi dostáváme dárky. A většina všech dárků, které od svých blízkých či vzdálených, možná někdy i cizích, obdržíme, jsou dárky... řekněme očekávané. Prezenty k narozeninám, Vánocům, svátku, výročí, životní události,... Dárky, které nám udělají velkou radost, ale bylo by asi k neuvěření, hrát nad škatulí s mašlí překvapení "Jé, já jsem dostala dárek!". Překvapení můžeme být nad obsahem, nad vkusným zabalením, vtipným blahopřáním, ale přiznejme si, ne nad samotným procesem obdarování.
A pak se občas objeví dárky neočekávané. Když vás k narozeninám obdaruje někdo, o kom jste si mysleli, že ani neví, kdy narozeniny máte. Když dostanete dar k příležitosti, o které jste si mysleli, že si obdarovatel nemyslí, že je vhodná k předání nějakého hmotného statku (zní to kostrbatě, ale já jsem prostě nečekala, že můj muž je typ, který mě za naše děti obdaruje pokaždé něčím VELMI hmotným a hodnotným:).
Speciální kategorií jsou pak dárky absolutně nečekané. Pohled od kamaráda ze služební cesty do Londýna. Poživatelné suvenýry od kamaráda ze služební cesty do Londýna. Dárek od kamarádky pro mou novorozenou dcerušku. Dárek od muže jenom tak...
Cením si každého dárku, který kdy obdržím. Každého blahopřání, které se mi dostane. Každého pohledu, který přiletí do schránky. A ty nečekané mají navíc to kouzlo, že jsou radostí dvojnásobnou. 
Děkuji.

Žádné komentáře:

Okomentovat