pátek 5. září 2014

#214 Šťastná karta

Ať už je to Bůh, příroda, osud nebo vesmír, jsem tomu "něčemu" vděčná za karty, s kterými mě "to" vyslalo do života.
Začnu-li povrchně (protože nechci povrchně končit):
Jsem vysoká akorát - dosáhnu i do horních poliček ve skříni, ale i na těch nejvyšších podpatcích nejsem žirafa převyšující vlastního muže.
Mám husté a zdravé vlasy - barva, pravda, není nic moc, ale v dnešní době, kdy je naprosto běžné si vlasy barvit, budu raději nespokojená s nevýraznou světle hnědou než s kvalitou nebo objemem. Díky tomu mohu nechat vlasy růst a nestříhat a zapletu dva copy, z nichž každý je silný tak, jako když některé jiné ženy zapletou jeden.
Mám sice světlé, krátké a rovné řasy, ale za to hodně husté. Všechny nedostatky jdou snadno napravit s pomocí kosmetiky, pouze s hustotou nelze udělat nic. Šťastná karta.
Mám hezké plné rty, bezproblémovou pleť, v genech minimum vrásek, pevné a kvalitní nehty.
Mám pevnou kostru, díky níž nikdy nebudu křehká padesátikilová éterická bytost, zato jsem ustála spoustu pádů, nárazů a karambolů a jedinou zlomeninou.
Nemám postavu modelky, ale v uplynulém roce jsem sama sobě dokázala, že pevnou vůlí a vytrvalostí zvládnu být sama se svou postavou spokojená.
Jsem zdravá, netrpím žádnou nemocí, žádnými neduhy a přivedla jsem na svět dvě děti a třetí bude snad za pár měsíců následovat.
Potkala jsem hned napoprvé toho pravého muže, se kterým jsem dodnes, postavili jsme dům, založili rodinu (a zasázeli stromy).
Vyděláváme akorát, abychom svépomocí postupně dokončili stavbu a úpravy domku, uživili tři děti, jednou za rok jeli na dovolenou a mohli si koupit, co potřebujeme nebo chceme.
Mám děti, které jsou zdravé a spokojené a mají se nade vše rády.
Narodila jsem se do velké rodiny, která umí držet při sobě, podporuje se a nehádá se ani nepomlouvá.
Mám bráchu, který je mým duševním dvojčetem.
Mám spoustu známých a kamarádů, se kterými si popřejeme k narozeninám, pošleme si pohled k Vánocům, povzbudíme se v těžkých chvilkách, radujeme se společně v těch veselých, pochválíme si účes nebo šaty atp.
Mám několik blízkých kamarádů, se kterými se navštěvujeme, zajdeme si společně na kávu, pivo nebo za sportem či kulturou, se kterými si můžu popovídat atd.
A mám pár velmi dobrých přátel, kterým se můžu svěřit s těmi nejosobnějšími radostmi i starostmi, o které se můžu opřít a které si ráda vyslechnu nebo nabídnu oporu.
Nepotřebuju se dívat, co mají ostatní, co já nemám, ani závidět, když se mají líp než já.
Umím být spokojená se svým obyčejným životem a vděčná za karty, se kterými hraju.
Mám se dobře, nic mi nechybí a jsem šťastná.

Žádné komentáře:

Okomentovat