čtvrtek 28. srpna 2014

#211 Sukně a šaty

Nedávno jsem jela do Brna a zničehonic mě napadlo, že strašně málo nosím sukně a šaty, ačkoli je mám moc ráda a myslím si, že ženám velmi sluší. Tak jsem se rozhodla, že budu sukně nosit co nejčastěji. Aspoň jednou týdně. Vždyť jich mám tolik. Tak teď už tři týdny nosím sukně za každého počasí - mini, dlouhé, plátěné, riflové, s volánkem a šaty. A najednou si připadám tak nějak "hezčí" nebo spíš "ženštější".
I když si oblečení ve skříni probírám celkem pravidelně, aspoň jednou za rok, najednou mě to donutilo se věnovat v šatníku jen šatům a sukním. Tuhle jsem si jednou koupila ve výprodeji za 50,-, prodavačka byla nadšená, jak mi (údajně) sluší. No... mini v černobílé kohoutí stopě se stříbrnou stahovací mašličkou v pase, nikdy jsem ji na sobě neměla. Šup s ní do kontejneru na oblečení. Tamtéž putovala hříšně krátká otrhaná džínová sukénka a pletená dlouhá sukně do půl lýtek. A celkem pěkné puntíkované šaty z nepříjemného materiálu.
Za to jsem si do skříně nastěhovala dvoje nové šaty - růžové letní a meruňkové elegantní. (Taky vidíte ten nepoměr? Dvoje dovnitř, čtyři ven... To budu muset dorovnat.) Kdykoli se chystám někam ven, ať už do města na nákupy nebo jen s kočárkem na procházku, moje první volba je sukně. Pouze na houby do lesa jsem si vyšla v kraťasích (nemám sukni s kapsou na kudličku:) a párkrát v hodně nepříznivém počasí jsem volila tříčtvrteční nebo dlouhé kalhoty.
Vzápětí po mém vnitřním rozhodnutí nosit častěji šaty a sukně mě napadlo, že zkusím vyzvat na sociálních sítích další ženy, aby se přidaly a nosily sukně. Udělalo mi velkou radost, jak rychle a nadšeně se po internetu začaly šířit fotky dámských nohou v sukních a šatech s označením #52sukní (chválím především Twitter, ten zareagoval okamžitě a masově; Google+ a FB se, jako i v jiných mých projektech, rozhoupávají pomaleji). Další velkou radostí se stala účast pánů, akce 52 sukní už se zúčastnilo minimálně deset mužů a fotky chlupatých lýtek v sukních se stále objevují. A nemenší radost jsem měla, když se na dámské jízdě objevily kamarádky v sukních se slovy "Vzala jsem si ji kvůli tobě."
Já budu nosit sukně dál. Co vy?

Ta moje, první

První chlap, Auv Ajs

A pro radost Kuliočko, i s make-upem


Žádné komentáře:

Okomentovat