čtvrtek 5. září 2013

#51 Moje radost aneb Orel přistál



Ano, vím, že je to logické, mít radost z toho, že mám radost. Ve skutečnosti totiž dneska chci psát o lidech, kteří mně chtějí udělat radost. A to je na název trochu dlouhé. Inspiroval mě nedávný skutek mých kamarádů:
Uplynulý víkend byla v srdci středních Čech malá akce, zvaná Twárty2, na kterou se sjelo pár lidí z různých koutů republiky. Měla jsem tam být i já (zastupujíc srdce jižní Moravy), ale kvůli svému soukromému seriálu Zubní ordinace v krvavé zahradě jsem nakonec nemohla jet. Dost mě to mrzelo a podle ohlasů to mrzelo asi i ostatní účastníky zájezdu. Těšila jsem se, až se s nimi uvidím a s novými seznámím, a taky jsem se nejvíc těšila na to, až bude mít Honza s Jitkou (hostitelé) prostřeno. Jsou totiž famózní kuchaři, pekaři a vůbec všechno, co se týká okolo jídla (a protože platí  Jste to, co jíte, jsou to dobří lidé až do morku kosti) a mají velká srdce dokořán. V neděli večer pípla zpráva od Honzy, že mám připravit manžela na návštěvu následující den v práci. Pak zprávy od Sýkorky a od Pidibiho (další jihomoravští velvyslanci). Shrnu to – nedávno jsem se Pidibimu zmínila, že pracuje kousek od mého manžela a Sýkorce, že bydlíme asi 40 km od sebe. Nevím, koho z nich to napadlo, ale nakonec vyfasovali od Honzy a Jitky balíček, který vzal Pidibi druhý den do práce, odskočil si 300 metrů do práce mého manžela a ten balíček dovezl mně. Tak se ke mně přes půl republiky dostal kus Twárty2 – Honzova vynikající nadívaná panenka v bylinkovém kombiné a listovém těstě (nějak tak se to jmenovalo, hlavní je, že to bylo opravdu výborné). Pak se Pidibi svěřil, že mně to chtěli dovézt až domů, ale kvůli komunikačnímu šumu nevěděli přesnou adresu.
To, že na mě všichni mysleli a toto všechno vymysleli, mně nejenom udělalo radost, mě to dojalo k slzám.
Přitom jsem několik z nich viděla jen jednou (včetně Honzy a Jitky) a ostatní ještě nikdy naživo (včetně Sýkorky a Pidibiho). I takoví můžou být přátelé ze sociálních sítí.
Co závěrem? Tím samotným aktem, navzájem si dělat radost, si děláme radost.

Žádné komentáře:

Okomentovat